<$Bl
<$BlCuma, Ekim 05, 2007>
<$Bl
Tam öyle değil aslında. Bir defa akşamüstü değil, basbayağı akşamdı. Karanlık olduğunu hatırlıyorum. Hem zaten, karadan 2-3 dk.lık birhızlı tekne yolculuğu ile varılan 3-4 kiliseli adada güneşin batışını seyretmiştik.
Sonra araba da değil, dolmuştan bozma birşeydi. Şunun gibi:
Pencerelerden bazıları yoktu. Kapıyı da pek kapatmıyorlardı.
Sonra yaptığımıza gitmek de denemez pek, daha çok sallanıp yuvarlanıyorduk.

Ama Athena çaldığı doğru. Oradaki tek kaset o muydu, veya müzik sistemine bağlanan minik basit mp3 çalardaki tek albüm müydü, öyle birşeydi. Ska da sevmem aslında. Ama o anda gerçekten iyi gitti. Yani mirk elam'dan her gece filan olsa daha iyiydi tabi ama iyi idare etti.
Aslında deniz, üstüne güneş batışı gelince bir yorgunluk çökmesi ve durgunluk beklenebilirdi ama nedense hiç öyle değildi. Kanımız kaynıyordu. Özellikle benim.

Şoför koltuğundaki uzun saçlı oğlan müziği hareket ettikten hemen sonra açmıştı. Diyelim bunun gibi birşey (bu sanırım 2. şarkıydı). Hızlı ritmli, oynak birşey. Sesi de sonuna vurunca minibüs inlemeye başladı. Hatta baştan ritmle beraber minibüsü de sarsıyordu şoför, frenlerle. Ormanın içindeki daracık, bol virajlı ve karanlık bir yolda gittiğimiz düşünülürse bu pek de akıl karı değildi belki. Karşıdan birşey gelince sakinleşip kenara çekiyorduk.
Birileri dansetmeye başladı. Dikkat ettim, hep yabancı kızlar. Bir Rus, iki Ukraynalı ve daha çok salınıyor olsa da bir İtalyan. Tempo tutarak ya onları seyrediyordum, ya da içeriyle uyumsuz ama gözalıcı biçimde huzurlu olan dışarıyı.

"Hadi Simon, oturmaya mı geldik" gelince en arka sıradan, işin başa düştüğünü anladım. Bensiz hareketlenmeyecekti minibüs. Demin de söylemiştim sana, güzel oluyor. Ben olunca dansedenler arttı birden. Nedense. Çünkü hepsini daha 1 gündür tanıyordum. Birara açık kapıdan uçuyordum. Ama hoş oldu, tutundum son anda.

Sonradan hepsi geride kalınca iyi hissettim. Hala dışıma çıkabildiğim için. Bir de hala limboda çıtaları iyice aşağılara indirdiğim için.

<$Bl4um:

<$BlBlogger EKMEKÇİKIZd...

<$BlAhha!
Demin açılmayan sayfalar doğrudan blogger'dan girince bir bir açıldı.
Bu da iyi numara doğrusu duble yorum bırakılabiliyor.
:))

<$BlEkim 05, 2007 7:30 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Blhimmm ben de mi boyle yapsam. bir bloger adresi ayridim kendime ama wordpressi birakmayi da istemiyorum hic. ama turkiyeye gidince mecbur kalicam galiba.

<$BlEkim 06, 2007 1:34 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Blpelin, tr'ye gidince yazmak için mecbur kalacağım diyorsan kolayı var. dns ayarlarını değiştiriverirsin, sorun çözülür.
yok, okuyucular için diyorsan o sorun şimdi de var. sadece bunu ikide bir bize hatırlatacak birşey olmuyor. garip bir durum.

<$BlEkim 07, 2007 2:14 ÖÖ <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlYour blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

<$BlOcak 07, 2010 3:27 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder