<$Bl

<$Bl6um:

<$BlBlogger serapd...

<$Blnerdesin:(

<$BlHaziran 21, 2006 9:01 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Blresmin üstüne tıkla Serap. Ben de nerede acaba diyordum senin için.

<$BlHaziran 22, 2006 12:36 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger serapd...

<$Blben seni resmin üzerine tıklayıp spor yazılarında buldum ama "nerdesin " dediğim yerde yoksun diye üzüldüm..orada yazdıklarını daha cok sevıyordum..
ne zaman dönersin?
not:blogtakı yazılarım ve diğerleri kanaltürk'ün genç yazarlar köşesinde yayınlanıyor(web)..okursun belkı..sen de yollasana..
optm

<$BlHaziran 23, 2006 5:16 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Blyok, onu kastetmemistim resim derken. Bu son yazidaki resim. yani: thesaint.wordpress.com

<$BlHaziran 24, 2006 8:20 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger uzayd...

<$Blsen buralara bakıyomusun hiçç??

<$BlAğustos 07, 2006 4:49 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Blbazı bazı, uzaycık

<$BlAğustos 10, 2006 4:26 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder