<$Bl

<$Bl4um:

<$BlBlogger Mathyd...

<$Blaa hatırlıyom ben o filmi... satranç oynuyolardı bi sahnesinde. bi de robotların orasından burasından teller çıkıyodu... çıksa da izlesek gene...geleceğe dönüş te her şey olumlu güzel de ya kelebek etkis gibi herşey değişirse ve bi değişmeyen sen olursan... yaa ya...minyon tipli olmak güzeldir.. ilerde hep çıtır olarak kalacağızdır .. :P

<$BlMayıs 05, 2006 4:48 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlKelebek Etkisi hep oynasa da tv'de bir türlü dayanıp izleyemedim maalesef, ama o dalda başka çok hoş filmler biliyorum. Ben zaten şu an bulunduğum dünyada yasamadığımdan öyle bir sorun olmaz herhalde.
Ve siz çıtır olabilirsiniz (boynunuzdan belli:) ben pek o tanıma gelmem herhalde.

Kendikendicigime, önemli olan o saate dek dışarıda insan, hayat var mı. Burada 11'e kadar da birşey yok, gerçi siz de biliyorsunuz sanirim.

Biri de acıma parmak basaydı ne sevinirdim ama. Tuzlu bile olsa.

<$BlMayıs 06, 2006 5:29 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlVery nice site! » » »

<$BlŞubat 07, 2007 5:21 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Blbest regards, nice info facial liposuction http://www.fishing-gifts-5.info http://www.videosurveillanceauxerre.info Bingo catholic church south carolina Phendimetrazine money order on line Pro+term+life+insurance+between+ages+6080 formatting the hard drive with windows xp Will lighening strike a waterbed Business buy card cd product Bingo ezwin pogo national lottery Alcohol use with depakote Hch mortgage calculator lcd screen checker Cheaters tv biaxin allergies

<$BlNisan 26, 2007 9:18 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder