<$Bl
<$BlPerşembe, Nisan 20, 2006>
<$Bl

Alışverişe çıkmayı severim, duygusalım, yemek yaparım, ağlarım, ve What Not To Wear’i seyrederim. Bunlar bende daha fazla X kromozomu olduğu anlamına mı geliyor? yooo, sadece cinslere ait kalıpların saçmasapan olduğu.

What Not To Wear’de gerçekten kötü giyinen veya görünümüyle olan bağını kesmiş, hayatını da bezginlik ve güvensizlik seviyelerinde yaşayan kadınları giydiriyorlar. Programın moda guruları Suzannah ve Trinny gerçekten çok acımasız ve çok açık sözlüler, kendilerine karşı da. Katılanlar zorlanıyor ama hoş bir gardrop düzülerek ve genelde memnun ayrılıyorlar. Sonra en merak ettikleri noktalardan biri de kedişlerinin kendilerini nasıl bulacağı oluyor. Gerçekten tüm o güvensiz ve kendine bakmayan kadınların birer kedişi oluyor, kendilerini dünyanın en önemli şeyi olarak gören.

İşte böyle birşeyi seyredince veya benzeri bir nedenle kendini kötü hisseden yalnız insanlar olduğuna eminim. Oysa onların o durumda tek yapması gereken yalnızlık bazen evladır kanunlarını hatırlamak:

  1. Herkesin yalnız olduğu zamanlar olur, herkes de her an yalnız olma olasılığını taşır. Ama kafası rahat ve yalnız olmak, bir ilişkinin bitiminde yıpranmış ve yalnız olmaktan evladır.
  1. Birçok çift mutlu mu sanıyorsunuz? Birlikte olduğunuz kişinin sizi anlamadığını, yeterince sevmediğinizi–sevilmediğinizi görmektense yalnız olmak daha iyidir.
  1. Aynı anda birçok arkadaşınız olabilir ama aynı anda sadece bir kişiyle beraber olabilirsiniz. Yalnız olmasaydınız o kişinin dışarıdaki birçok kişi arasından en çok seveceğiniz kişi olacağını ne biliyorsunuz? (Bu kanun mahalle arasında 'o olmazsa başkası olur kanunu' olarak geçer). Ve gerçekten aşık olacağınız kişiyi gördüğünüzde yalnız olmanız iyidir. “Nereye bakıyorsun kedişim?”, “Hiiç, şu kızın bluzu sana ne çok yakışırdı diye düşünüyordum”.


[Bu kanunları yakında bir forward mailden çıkan powerpoint dosyasında, batan güneş ve bulutlu dağlar manzarası eşliğinde görebilirsiniz. Öyle sanıyorum ki devletin içinde bir yerde hiçbir şey yapmayan bir kurum var (ben buranın Çevre Bakanlığı olduğunu sanıyorum), çalışanları günün solitaire oynamaktan arta kalan saatlerini böyle forwardlar yaparak değerlendiriyorlar. Altına da Müşfik Kenter, Ali Poyrazoğlu, Can Dündar, Ahmet Altan, Çetin Altan(!) gibi isimler attırıyorlar ki kredisi çok olsun. Yalnız bir 4. madde olarak ‘bunlara dayanarak bir ilişkinin başındaki bilinmeyen olasılıkları hesaba katınca hiç başlamamak daha iyidir’ yazarsa yukarıda gördüğünüz gibi yazarının kafasından öyle birşey geçmiyor.]

<$Bl6um:

<$BlBlogger Margotd...

<$BlO dediğin programın hastasıyım.
Rakıyla iyi gider parantezi benim yazımla hoş bir tesadüf mü olmuş bana mı öyle geliyor? :)

<$BlNisan 20, 2006 8:54 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger Burcu Karadaşd...

<$Blyalnızlık,rakı,karanlık de boyuna sona da sen nie gülmüon kısım burcyni? de bana!

:D

yalnızlık iyidir ama yanında her zaman birilerinin olacağını bildiğinde ;)

<$BlNisan 20, 2006 12:32 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlA, farketmemiştim Margocuk. Zaten gecenin bir yarısında ekledim onu, pek farkedecek saat değildi. Sadece rakı içimini değil, rakısal hayalleri-tesellileri bile bozmuşlar demek. Bu arada benimki batakhane - meyhane içimiydi, senin rakı bahsinde bile bir adap mevcut.

<$BlNisan 20, 2006 10:17 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Blburcyni (haftalık hedeflerim arasında ismini söyleyebilmek var), bu aslında olumlu bir yazıydı. Dolaylı olarak olsa da. Biraz olmayana ergi benzeri. Yalnız olan biri (haşa kendim için söylemiyorum, o yüzden 3. tekil şahıs) önce bunu kabullenmeli, sonra kendini iyi hissedecek şeyler var.

Hem benim hatırladığım, sen kendini kötü hissetmen için ikna edecektin beni.
Ve seçilmiş yalnızlığa yalnızlık demem ben.

<$BlNisan 20, 2006 10:21 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Zehrad...

<$BlYalnızlık.. grup içinde olsan bile yalnız hissettiğin zamanlar olabiliyor..bu bana genelde olur..sadece oturur bakarım film gibi izlerim herkesi..

<$BlNisan 21, 2006 12:18 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlWonderful and informative web site. I used information from that site its great. Making free printable business cards Financial advisor surrey Has any one ordered oxycontin undercounter dishwashers owners manuals Telemarketing call center willerby Uk life assurance plan high volume merchant account new york fiat torpedo maine fire alarm installations Harden furniture discount Asian baby carrier Tunneling under driveways Consumer report on comercial dishwashers Overnight fioricet Stax system kayak roof rack Ac ac butalbital Premieretrade forex james dicks Kenmore push button dishwashers Call center management review

<$BlŞubat 05, 2007 10:05 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder