<$Bl
<$BlPazar, Nisan 09, 2006>
<$Bl


-Açıkçası çizimim pek iyi değildir. Hele ki bir mouse'la ve yarım eğilerek açıyı bulmaya çalışarak.-

<$Bl4um:

<$BlBlogger eced...

<$BlBen de bu benim bloğum değil...

Bu çizimde de bir farklılık var diyorum :))Düşününce.. doğru.. öyle olmalı..

Güzel olmuş..

iyi denemeydi :))

<$BlNisan 10, 2006 4:04 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlSeni sasirtip sevindirebildigime sevindim.

Bu klibi biraz fazla seyrettigini dusunmustum. Seyrederken bu gelmisti benim de aklima, kizin yapmasi gereken sey olarak. Bir kalp cizecegine o da adami sulardan korusa cok daha romantik olurdu bence. (Ya ben burda islaniyorum, sen neyle ugrasiyorsun kadin.)

Cizimin cok iyi ama. Taksi yazmasa (taxi degil) senin oldugunu dusunmeyecektim. Elle cizip scan mi ettin, veya nasil?

<$BlNisan 10, 2006 3:51 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger eced...

<$BlElimle çizdim..Sonra da scan yaptım..Aynen böyle oldu.."Taksi" evet..:)
Ama çizdiğim diğer kısmı kestim..Şemsiyeli kız da vardı aslında..

Ama senin düşüncen daha güzel olmuş...
Yapılan jestler tek taraflı olmamalı yani...

<$BlNisan 10, 2006 7:24 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlTesekkur. Orta iyiydi, bana sadece dogru yerde durup bos kaleye dokunmak kaldi:)

<$BlNisan 12, 2006 12:13 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder