<$Bl

<$Bl5um:

<$BlBlogger serapd...

<$Blne güzel bi anlatım,ne güzel bi yazı...
"hissetiklerimi bi başkasıda yakın kelimelerele anlatmış"hissiyatı yaşattınız..

ben cok soyluyorum sevdıklerıme benzer şeylerı ama bazen kendımde unutuyorum galıba herşeyin yolunda gittiğini.. ağlıycak kadar bıle bıseye üzülmenin ,hayatımda en azından kırılacak bir kişi yada olay olduğunu hatırlatması gerektiğini hatırlattınız bidaha...:)[enteresan bi cümle oldu]
sevgiler

<$BlNisan 14, 2006 4:54 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger Burcu Karadaşd...

<$Bltek kişilik yemek hazırlamaktan başka bi şey bulamıosam ya da sabah güneşinin alabilecek bi gözüm olduğuna şükretmek yerine "iyi halt etti"die çemkiriosam ne yapcas :D

tek çare küba mı:))

ayrıca biri isyan edecekse merak etme ben hepimize yetecek kadar var.ben her konuda bir numara olmalıyım.benden daha isyankar birini görmeyeyim bi daha ;)

:D

<$BlNisan 14, 2006 5:17 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger uzayd...

<$Blbana yaptıgınız yorumun altınada yazdım cevap ama birde buraya yazıyım istedim.okudum yazınızı ve yazılarınızı..tesekkür ederim.takipteyim:)

<$BlNisan 14, 2006 2:34 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Blseraps, enteresan cumleyi birkac kere okuyunca anladim. Oyle gercekten. Eger aglatacak kadar uzebiliyorsa her zaman cok da sevindirmesi potansiyeli vardir zaten. Ya da oyle olmalidir.

burcyni, ben sana ne diyiim.. Bana oyle geliyor ki tek kisilik yemekler hazirlamaktan ya da sabah gunesine biseyler cemkirmekten daha iyi yapacak seylerin var. Ama bunlari one cikariyor icinde birseyler. A, mutlu yasa, pozitif ol kocuna dondureceksin beni.

Biri isyan edecekse sen mi? Uzgunum bebek, once beni ikna etmen gerek. Ben sebeplerimi saydim, beni gec, gelecek degerlendirme donemine kadar tum isyanlarimi sana postalayayim.

Ve tek care Kuba degil, Venezuella veya Sili de olabilir. Kosullara bagli olarak Rodos, Mugla, Antalya, Mardin veya Batman da idare edebilir.

<$BlNisan 14, 2006 3:36 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$Bluzay, tesekkur ederim. Sevindim gordugune.

<$BlNisan 14, 2006 3:38 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder