<$Bl
<$BlPazartesi, Nisan 24, 2006>
<$Bl
Peki ama burada hiç mi hoş şeyler yok? Az da olsa evet, mesela yan komşumuz Lean. Ne zaman çimlerini kessek bize şarap veya 6’lık 12’lik biralar getiriyor. Ben de her seferinde hiç aklımdan geçirmemiş gibi seviniyorum. Hele ilk getirdiği şarabı hala saklıyorum (yalan, kimbilir ne zaman içtim). Aslında küçüçük bir bahçesi var ama çim kesmekten nefret eden benim gibi biri için o bile zor olabiliyor o sırada.

Hocama uğradım 2 hafta kadar önce. “Hocam, kusura bakmayın, bir haftadır hasta gibiydim, alerji olmalı” dedim. “Depresyonda filan değilsin, di mi?” dedi. “Yok, hayır” dedim. Sonra konuyu değiştirdik. Ama o sorunun garip tınısı havada asılı kaldı sanki. Cevabım yeterince tatmin edici oldu mu acaba, neler diyebilirdim ki diye düşündüm: ‘Yok canım ben sevmem depresyonu, gireni de sevmem’, ‘Değilim, ben 3 yaşındayken geçirmişim onu’, 'n'olcak hocam, nezle gibi, geliyor geçiyor'... Enteresan, halbuki pek de neşe saçarım bölümdeyken.

Burada hiç olay çıkmıyor diyordum. Meğerse pek otobüse binmiyormuşum. Bugün 40’larında olması gereken iki siyah kadın bindi. Birisi erkek tipliydi, diğeri de aşırı şişman. Bir süre sonra neden bilmiyorum, bağırmaya ve küfürleşmeye başladılar. Biri sen bana böyle dedin diyor, diğeri sen de şöylesin diyor. Bu diyalog 10-15’er kere tekrarlanıyor, aynı şekilde ve benim çaprazımdaki koltukta. Bu dil küfür açısından hiç zengin değil, o yüzden ne dediklerini tahmin etmekte zorluk çekmezsiniz. Tabi bir Türk açısından ilginç olan etraftan kimse ne bulaşıyor, ne sakinleştiriyor. Her zamanki gibi ‘görmedim, duymadım, ben zaten dışarı bakıyordum’u oynuyor Amerikalılar. Bir tek şoför bir yerde durup devam ederseniz polis çağıracağım dedi ama bir şey değişmedi. Sonra birinin otobüsten inmesi, diğerinin de pencereyi açıp bardağındaki buzları ona atması ile bitti muhabbet. Aşağıdakinin bir taşla camları indirmesini beklemiştim ama bulamadı sanırım. Siniri bozulmaktan çok bu yarı deli kadınlara acıyor insan. ‘Kişi başına 30bin dolarlık’ ülkenin kenarda köşede unutulmuşları onlar.

Geçen gün gugul’dan ‘yalnız olmak’ı arayıp gelmişler. Durum pek içaçıcı değil demek. Oysa ben... çektiğim acıların demindeyim bu akşam. pişman desen değilim, bir harmanım bu akşam.

<$Bl15um:

<$BlBlogger MeliSd...

<$Bl"her gecenin sabahı, her kışın bir baharı, herşeyin bir zamanı, benim dermanım yok..."

post'uma yazdığın comment'e cevap yazdım, bakabilirsin:)

<$BlNisan 24, 2006 6:53 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger jelatind...

<$BlResimler çok hoşmuş.

Bana "çıkarılan çorap" aratıp gelmişlerdi. Rezalet.

<$BlNisan 24, 2006 2:21 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Zehrad...

<$Bl:) güzeldi..

<$BlNisan 24, 2006 5:09 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Ç.d...

<$Blfikret kızılok aslında bu şarkıda illegal madde yoksunluğundan bahsediyor. şair burada bunu demek istemiş psikozundayım ben biraz galiba ama mantıklı sanki.

<$BlNisan 24, 2006 6:31 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlÇ., doğru, o yorumu daha önce de duymuştum. Ama benim için ben nasıl duyuyorsam öyle. O anda sana tercüme oluyorsa gerisinin çok anlamı olmuyor. Madde bağımlılığını anlatıp insanların yalnızlığına ifade olmuşsa aferin Kızılok'a. (Belki de güzel sözlerin sonucu bu, çok okumaya elvermesi.)

<$BlNisan 24, 2006 9:38 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlMelis, post'uma yazdigin comment'e cevap yazdim, yani bu. [Iyi yolculuklar, iyi eglenceler].

J.Cicek Hanim, zaten sizin ayak yazinizi okuyunca simdi hic istemedigi misafirleri olacak kizin diye dusunmustum.

Ve tesekkur ederim Zehra.

<$BlNisan 24, 2006 10:58 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger aqua / ~~denizbahcesi~~d...

<$BlDepresyon; ne uzak ne yakın !

<$BlNisan 25, 2006 10:40 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger vintage biscuitd...

<$Blgüzelmiş :)

<$BlNisan 27, 2006 5:43 ÖÖ <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlThis is very interesting site... » »

<$BlŞubat 21, 2007 3:32 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlEnjoyed a lot! » » »

<$BlMart 02, 2007 2:34 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlSomeone deleted several links from gotupload and vip-file servers.

From now, we will use www.tinyurlalternative.com as our main [url=http://www.tinyurlalternative.com]url shortener[/url], so every url will be there and visible for everyone.

You can pick out from several great [url=http://kfc.ms]short url[/url] address like:

kfc.ms easysharelink.info jumpme.info megauploadlink.info megavideolink.info mygamelink.info myrapidsharelink.info mytorrentlink.info myurlshortener.com mywarezlink.info urlredirect.info urlshrinker.info weblinkshortener.com youtubelink.info and many others.

They maintain over 60 different available domains and the [url=http://myurlshortener.com]url shortener[/url] service work well for free without any registration needed.

So we think it is good notion and propose you to use [url=http://urlredirect.info]url redirect[/url] service too!

Thank you.

<$BlMart 02, 2010 10:57 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$BlIt isn't hard at all to start making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat hosting[/URL], You are far from alone if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known avenues to generate an income online.

<$BlMart 21, 2010 2:23 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Bllink for [b]download software for windows[/b] is available here:

download software for windows
[url=http://www.downloadsoftwareforwindows]download software for windows[/url]

[url=http://www.downloadsoftwareforwindows/products/download-youtube-flv-url/productpage.php]download youtube flv url[/url]

download dvd to iphone converter

<$BlTemmuz 11, 2010 10:40 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Bllink to [b]buy software for windows[/b] is available at:

buy software for windows
[url=http://www.buysoftwareforwindows.com]buy software for windows[/url]

[url=http://www.buysoftwareforwindows.com/products/buy-sudoku/productpage.php]buy sudoku[/url]

buy 3gp video converter

<$BlTemmuz 12, 2010 7:33 ÖS <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Bllink to [b]download software for windows[/b] is available at:

download software for windows
[url=http://www.downloadsoftwareforwindows.com]download software for windows[/url]

[url=http://www.downloadsoftwareforwindows.com/products/download-sudoku/productpage.php]download sudoku[/url]

download dvd to psp converter

<$BlTemmuz 13, 2010 5:02 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder