<$Bl
<$BlPazar, Nisan 09, 2006>
<$Bl
"Kader birliği etmişlerdi Ayhan'la. Ayhan için hayat Selma, Selma için de Ayhan'dı. Halbuki Hulusi Paşa'nın kızı Filiz hayat için yaşıyordu. Hayat onun için eğlenceydi, paraydı, şehvetti, serserilikti, hovardalıktı. Kimse diş geçiremezdi ona".
Aksak'ın seyrettiği Türk filminden. [hatta o film de şu]:

Bir tarafta uzun süredir deliler gibi sevdiğiniz bir kız var. Ama bir parça kader engel olmuş birleşmenize ama daha çok da kadere mahkum olması gerekmediğini anlamamakta direnen sevdiğiniz. İnatla olmaz artık diyor her yanaştığınızda.
Diğer tarafta, zamanında sevip evlendiğiniz, ama sonra size feci yamuk yaptığı için boşandığınız, ama sonra hatasını anlayan, size değer veren ve tekrar birleşmek isteyen, bunun için hiç üzerinize gelmeden çaba gösteren hatun var. Hatta size kazak örmüş. Buyrun, çözün düğümü. Olmaz, rica ederim, önce siz...
[Ben henüz 3 hafta önceki bölümü seyrettim, ona göre.]

<$Bl1um:

<$BlBlogger Margotd...

<$BlTabii ki deliler gibi sevdiğin kız! Sen son bölümü seyrettin mi?
Çınar hastanede. Mavi içeri giremediğinden, hastane penceresinin altında bekliyor. Ben ağlıyorum.Günler geçiyor. Çınar iyileşiyor. Öğreniyor ki biri gece gündüz penceresinin altında beklemiş. Okul çıkışında yeğenini bekleyen Mavi birden Çınar'la göz göze geliyor. Bir sarılıyorlar sorma gitsin. Ben ağlıyorum. Mütemadiyen... Neyse mahvetti işte bu dizi yine beni.

<$BlNisan 11, 2006 5:07 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder