<$Bl
<$BlPazartesi, Nisan 10, 2006>
<$Bl

"Sometimes I wanna take pictures which are not like me. But I take them. So they have to be like me. I put them away."

İnsanların bugünki filmleri eleştirmeden, özellikle de beğenmeden önce eski başyapıtları bilmelerini bekliyorum. 3 Days of The Condor, derin devlet filmlerinin, istihbarat suçsuz kahramanımızı her yerde izler filmlerinin babası. Sydney Pollack'ın hala iyi filmler çektiği dönemden, hatta Hollywood'un hala iyi film çektiği günlerden, kıskanmadan özendiğim Robert Redford ve aslında çok güzel olmayan kadınların en çekicisi Faye Dunaway'le beraber özellikle etkileyici. Onu seyrettikten sonra yeni ve vasat bir Hollyw. filmini beğenmenin imkanı yok.

<$Bl7um:

<$BlBlogger Margotd...

<$BlYa dizi daha bitmedi. Sonunu söylemedim yani :) Demin fark ettim de, neyse... Kızmazsın umarım :)
Bu filmi merak ettim şimdi ben.
Dün gece Bad Company diye bir film seyrettim. O da çok yeni sayılmaz:) Ama çok da beğenemedim nedense. Bir tane iyi kadın var onu da sersem yapmışlar :))

<$BlNisan 11, 2006 5:15 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlIyi ki once bu yorumunu okudum Margo-can. En iyisi digerini 2-3 bolum daha seyretmeden okumayayim. Sen de buna kizmazsin, di mi?

Ben bilmedigim filmler icin (gerci pek olmuyor -hehhe) imdb'deki rating'ine bakiyorum. Her zaman islemiyor ama bircok zaman ise yariyor. Ortalamalar icin cok kabaca 7.5-8'in ustu cok iyi, 7'nun ustu seyre deger, 6.5'un alti pek degmez, 6'nin altini dusunme bile denebilir.
Bad Company'nin pek icacici degilmis ortalamasi, 5.3. 2002 yapimiymis. Benim icin cok yeni o.

<$BlNisan 11, 2006 11:54 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Margotd...

<$BlTamam tamam okuma sen alttaki yorumu! Ama seyretmeye devam edince zaten sorunun cevabını da almış olacaksın:) Azz sonra!!
Bu film acaip ucuzdu ben de oyuncuları pek bir severim, konu da böyle ajanlı falan olunca alıverdim. Ne kadar sıradım işte, yani bu derece! :) Bunun yanında Frida'yı aldım ( Tijen beni bu resimde Frida'ya benzetti ama benim kaşlarım bitişik değilll!! )

<$BlNisan 12, 2006 5:07 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger Margotd...

<$BlSıradanım olucaktı Eyvah! :-)

<$BlNisan 12, 2006 5:08 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlHatalar uzerine cok mu gittim acaba bu aralar.. Olur mu oyle sey Margo'cum, sen istedigin hatayi yap. Burasi senin mekanin.

Ben canimi al, izleyecegim filmi anlatma seklinde biriyim. Ya aslinda kanal d'nin sayfasinda acarken biraz gordum, mavi ile cinar sonunda beraber diyordu. Ben de hangi dagda kurt oldu, Mavi'nin kafasina meteor mu dustu diye merak ediyorum. Aliye'nin cocuklari meselesine donecekti neredeyse.
Bir arkadasim da eski esinin histeriklesecegini soyledi. Keske boyle kalsaydi bence. Daha gercekci olurdu gibi geliyor eski esin o tarzi ile bir alternatif olmasi. Oyle surseydi uzun sure, Cinar isine gidip gelse, icse, pek birsey olmadan gecen aylari biz de pek birsey olmadan seyretseydik.. Ben seyrederdim.

Aliye demisken Aliye'nin cocuklariyla Mavi'nin yegenleri ayni mi, yoksa bir tek ben mi benzetiyorum veletleri? O cocuklarin anasi kim biliyor musunuz? Ust kat komsulari kadin, yani komiserin uvey kardesi. Benden duymus olmayin.

(Intihar icin dama cikma, terkeden babayi yillar sonra bulma gibi seylere girisirlerse ben de boyle yaparim).

<$BlNisan 12, 2006 10:15 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger celeroned...

<$BlFaye Dunaway ne kadındı ama. Güzel desen güzel değil, ama cazibede bir tane. Karizmatikti yani. Güzel yaşlanacağını tahmin ederdim ama öyle olmamış.

Bir de hep aklıma Göksel Kortay'ı getirir, bir dönem oda arkadaşı olmuşlar Amerikada.

<$BlNisan 18, 2006 8:07 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger herdem tazed...

<$BlAh, iste, Faye Dunaway'i seyrederken hicbir erkegin aklina Goksel Kortay gelmez. Onun o anisini dinlemis olsa bile. Ben onu femme fatale orneginin son ornegi olarak goruyorum. Sonra gelmedi oylesi.
Aslinda guzel olmadan etkileyici olabilen herhangi biri gelmedi uzun yillardir -ornegin Meryl Streep tarzinda cekiciligi ile degil duygusalligiyla etkileyen-.

<$BlNisan 18, 2006 9:20 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder